About Us

[no image]
Network Rank ?:
#102
Total Raked Hands:
119,629
Total Members:
10

Owner:
EASYCALL75
Language
English
Category:
General

Team Description

ZAPRASZAMY POLSKICH GRACZY (REGULARNIE GRAJACYCH)

Team Fantasy Challenge

Current Challenge

» Rank: #0
» Fantasy Points: 0
» Total Raked Hands: 0

» View Our Fantasy Hands
» View Fantasy Poker Leaderboard

Top 5 Fantasy Hands

8s 8h 8d 8c Qd
Four of a Kind, Eights

Kh 9h 8h 5h 4h
Flush, King High

Qh 9h 7h 4h 2h
Flush, Queen High

8s 7d 6d 5s 4d
Eight High Straight

Ks Kc Kh Jd 2d
Three of a Kind, Kings

Team Comment Wall

Displaying #1-25 of 34 total comments  1 2  Next Last
100429

Blanco84 posted on Jan 21st 2013 ...

witam. walczycie jeszcze bo probuje zebrac paczke/przylaczyc sie do aktywnych graczy. W razie czego jestem w BlankTeam.
102067

Ave_Cizar posted on Jan 2nd 2009 ...

Witam. Szukam teamu do ktorego moglbym sie przylaczyc. Gram na najnizszych stawkach okolo 4 godz dziennie...
93173

gargus posted on Dec 6th 2008 ...

Chyba czas obciąć ogon z 0 RH?
81358

arturex posted on Nov 16th 2008 ...

easycall pozycz 10$ dolcow na betmostpoker? zrobilem 2,5k rh i koniec gotowki... pomozesz?
60717

Zlevikk posted on Nov 13th 2008 ...

Witam wszystkich!
94045

marcinxxx posted on Nov 3rd 2008 ...

Czesc.Ja bede grał jak tylko dostane sponsora w co wątpie bo zablokowali free cash polakom ;(.
90009

EASYCALL75 posted on Oct 31st 2008 ...

sorki ale musze zaczac usuwac graczy nie grajacych min 200rh/tydz
25553

bachus85 posted on Sep 24th 2008 ...

Witam wszystkich! :)
Dawno tu nie grałem... miałem roczną przerwe ale teraz powracam do gry ;)
Przeważnie gram turnieje, ale myśle że na cashu też troche nibsów wpadnie :)

pozdrawiam
bachus
90009

EASYCALL75 posted on Sep 19th 2008 ...

Witamy.Spokojnie to działa z opoznieniem jak pisze to masz juz 227 poza tym nie wszystkie rece to czyta zawsze troche pominie w porownaniu z table history na pokerroomie. Powodzenia
96295

Czapukino posted on Sep 17th 2008 ...

Witam!

Gram na BetMost Poker, na razie na stawkach 0.02/0.04, mój Bankroll na BMP jest cienki ok. $20.
Nie rozumiem tylko dlaczego pokazuje w oknie Team'u, że nie mam rozegranych 0RH (mam juch ok. 250 w tym momencie).

Do zobaczenia przy stole;)
90009

EASYCALL75 posted on Sep 16th 2008 ...

ok zapraszamy
93844

7rudy7 posted on Sep 15th 2008 ...

ja juz za 3-4 dni bede mial ok 60 $ na pokera wiec jak chcecie to moge dolaczyc do was bo gram srednio po 5 godzin dziennie wiec nabije wam sporo raked hands
31571

baret4 posted on Sep 8th 2008 ...

Witam.
Mam prosbe, jak mozecie to napiszcie gdzie gracie i na jakich stawkach.
Ja na BetMostPoker 0.5/1$ i 1/2$.
Jestem z Wroclawia.
Pozdrawiam
93844

7rudy7 posted on Sep 4th 2008 ...

na pokerstars a nie na party poker sorry za pomylke :]
93844

7rudy7 posted on Sep 3rd 2008 ...

mam pytanie czy raked handsy licza sie tylko na betmost poker czy na party poker tez ? bo chce wplacic na party poker i niewiem czy raked hands bedzie liczone z gory dzieki za info
90009

EASYCALL75 posted on Aug 26th 2008 ...

WITAM NOWYCH CZLONKOW DRUZYNY.IDZIE NAM CORAZ LEPIEJ MAM NADZIEJE ZO PO WAKACJACH PRZYNAJMNIEJ POWROCA DO DAWNYCH NAGROD ZA TEAM PLAY .POWODZENIA
81358

arturex posted on Aug 18th 2008 ...

nie masz kasy nie grasz proste...
93844

7rudy7 posted on Aug 17th 2008 ...

skoro tak łatwo Ci to pisać to może Ty mi pożyczysz ?
81358

arturex posted on Aug 17th 2008 ...

kolego nie wiem jak to zrobisz ale musisz zaczac grac... pozycz od kogos chociaz 20 zl zacznij grac...
93844

7rudy7 posted on Aug 17th 2008 ...

haha ciekawe za co zrobie depozyt :P
81358

arturex posted on Aug 17th 2008 ...

zrób depozyt... i graj.... chyba pisze wyraźnie dla tych którzy graja!....
93844

7rudy7 posted on Aug 17th 2008 ...

tylko jedno pytanie jak ja mam nabijac raked hands skoro nie mam nic na koncie :P
81358

arturex posted on Aug 16th 2008 ...

90009

EASYCALL75 posted on Aug 15th 2008 ...

witam ja własnie wrociłem z urlopiku i wracam do grania co do reszty to nie wiem ale blevlvov to moj znajomy i ma problemy z logowaniem sie do pi nie wiem skad to sie bierze? cały czas mailuje do nich i ciagle cos jest nie tak.ok zaczynamy walczyc....powodzenia
93173

gargus posted on Aug 15th 2008 ...

Mało coś tych graczy regularnie grających, chyba na wakacje pojechali
Displaying #1-25 of 34 total comments  1 2  Next Last

Current Members

90009 EASYCALL75

Raked Hands: 12,678
Joined Jul 1st 08

26404 maycjay

Raked Hands: 54,974
Joined Jul 2nd 08

71507 zielony473

Raked Hands: 5,728
Joined Sep 26th 08

93173 gargus

Raked Hands: 5,690
Joined Aug 2nd 08

140700 BatoniQ

Raked Hands: 4,675
Joined Nov 11th 12

81358 arturex

Raked Hands: 3,477
Joined Aug 16th 08

31392 kondi22

Raked Hands: 3,237
Joined Jan 29th 09

31571 baret4

Raked Hands: 2,110
Joined Aug 24th 08

60717 Zlevikk

Raked Hands: 1,554
Joined Nov 12th 08

142463 matehouse

Raked Hands: 134
Joined Mar 25th 11

header

[close]