PokerInside is a network of over 90,000 poker players with paid poker sponsorships, weekly poker payback and new fantasy poker!
Posted on Feb 22nd 2007 - Subject: Pokerinsiden tiimi kisa ja sen turhuus
Eli olen tässä miettinyt tämän koko Team Challengen ideaa.. Koska siinä EI ole mitään ideaa. Lähetin asiasta nyt palautetta:
http://www.pokerinside.com/community/forums/12-promotions-challenges/9225-serious-things-about-team-challenge.html
Käykääpä lukemassa. Huonoa englantia mutta ehkä pääsette mukaan ideasta.
Koska tämä paikka voisi OIKEASTI järjestää kunnon kilpailua tiimien välille. Ainakin Suomi Ruotsi pokeri maaottelu olisi todella kova sana :) Eli freeroll johon esim 500 paikkaa, 250 suomalaisille ja 250 ruotsalaisille. Salasanat lähtisi vaan tiimien liidereille. Ok. Toi nyt ehkä hieman vaikea järjestää, mutta poker insidellä todella tiivis yhteistyö cd pokerin kanssa, kyllä ne pystyis järjestään monenkinlaisia turnauksia.
Dont go with the flow
Posted on Feb 23rd 2007
aikamoista! Mutta jos canucit tykkää pelata isoissa pöydissä ja isoilla summilla per viikko niin ehkäpä he ansaitsevat ylivoimansa johdosta palkinnon! Olen samaa mieltä että pokerinsiden tiimi kyllä voisi pistää jotain muutakin haastetta peliin että mieleniinto tässä touhussa säilyisi!!!
Raka7
Posted on Nov 14th 2007
ainoa mielenkinnto on tällä hetkellä mlla tätä saittia kohtaan se, mitä saan kun muutaman turhan postauksen jälkeen nousen pykälää ylemmäs vippijonossa...
Posted on Dec 6th 2007
No noi turnaus jutut vois olla iha jees.
woot
Posted on Feb 15th 2008 - Subject: maaottelu...
onhan se hyvä idea mutta vaikea toteuttaa
Posted on Aug 16th 2008
No ottakaa joku se hoitaaksenne ni olen kyllä pelaamassa siellä :D
Pappa betalar...
Posted 3 weeks, 6 days ago
Suomi vs. Ruotsi ois kyl hyvä!!
|
|
Server time is: Nov 19th 2008 6:40PM EST
|
|
header[close]