ongeluksvogel

Rate this Topic

Displaying #1-15 of 29 total posts  1 2  Next Last
78934 Nibs: 1,002
Posted on Jun 7th 2007  -  Subject: ongeluksvogel
in de tournooitjes van tien kom ik redelijk uit de voeten. de grote tournooien verlies ik vaak voor de prijzen komen. vaak op goeie handen ook nog... als ik op ak all inn ga is er vaak wel een caller en verlies ik de grote pot. geluk int spel heb ik niet dus probeer zoveel mogelijk save te spelen. toch lijkt het of ik altijd die pech heb. heb ook nog maar 3 mand ervaring. hoe kun je het beste spelen als de eindfase in zicht is ?
marco
74352 Nibs: 478
Posted on Jun 12th 2007
Blijft steeds een probleem! Probeer in ieder geval, zeker als je de prijzen in zicht hebt oplettend en voorzichtig. Je hebt nu veel spelers die dit doen, en een hoge call is vaak een teken dat de betreffende speler een goede kaart heeft. Probeer je niet te laten verleiden all in te gaan! Zo lang je nog chips hebt blijf je in de race! Probeer zeker nu je kans af te wachten (8 van de 10 keer verlies je niets), probeer er voor te zorgen dat je niet verplicht all in moet (houd dus ook de hoogte van de blinds in de gaten). Wordt vooral niet overmoedig als je al in de prijzen zit maar speel dan gewoon weer je eigen spel.
79492 Nibs: 1,182
Posted on Jun 17th 2007
in de tournooitjes van tien kom ik redelijk uit de voeten. de grote tournooien verlies ik vaak voor de prijzen komen. vaak op goeie handen ook nog... als ik op ak all inn ga is er vaak wel een caller en verlies ik de grote pot. geluk int spel heb ik niet dus probeer zoveel mogelijk save te spelen. toch lijkt het of ik altijd die pech heb. heb ook nog maar 3 mand ervaring. hoe kun je het beste spelen als de eindfase in zicht is ? Hee, als de prijzenpot inzicht komt moet je zeer defensief spelen.. Helemaal als je al een grote stack hebt. Als je namelijk net die prijzen in gaat gaan er ontzettend veel mensen all-in onder het motto: "Ik heb toch prijzengeld alles of niets". In No-time zijn er veel spelers uit. Speel vervolgens je eigen spelletje en je komt wel aan de finale tafel. Maar nogmaals, ongeluk hebben er veel met poker.. daarom is er maar 1 winnaar !
It's me, Mystic
Posted on Jun 26th 2007
wel bedankt. defensief spelen ook al heb je sterke kaarten. dat zal ik moeten leren dan. vaak komt het verlies ook pas op de turn of river. wetende dat je de sterkste kaart hebt en dan nog verliezen overkomt me nog veel te vaak. bedankt voor de tips. ik zal defensiefer spelen naarmate de blinds stijgen. kijken of er dan resultaten te behalen zijn. veel pokergeluk.
marco
Posted on Jun 27th 2007
wel bedankt. defensief spelen ook al heb je sterke kaarten. dat zal ik moeten leren dan. vaak komt het verlies ook pas op de turn of river. wetende dat je de sterkste kaart hebt en dan nog verliezen overkomt me nog veel te vaak. bedankt voor de tips. ik zal defensiefer spelen naarmate de blinds stijgen. kijken of er dan resultaten te behalen zijn. veel pokergeluk. Ik wens je veel sterkte, ik zie je misschien wel bij de player freeroll van zaterdag nacht? Begint rond een uur of 1 snachts!
Posted on Jul 5th 2007
de player freeroll is voor mij op het verkeerde moment. als ik dan wel eens kan zit ie meestal al vol. wel zit ik in de leaderboards. mn nickname is weegschaal. en wat betreft de tips... het gaat al een stuk beter. heb op pacific mn eerste tournooi gewonnen. ha dat smaakt naar meer. wel maakte ik gister nog de fout om een all inn te callen met azen. tegen koningen vloog ik er uit. ma ja.. wie zou niet callen met azen... toch ?
marco
70520 Nibs: 5,033
Posted on Jul 10th 2007  -  Subject: all in
mr-prins, ik ging in het begin ook vaak all in preflop maar het is beter om het anders te doen. met een hele goede hand zoals AA gooi ik er een GROTE pre flop raise uit. meeste tijd gaat er 1 of 2 spelers mee en die weten dat ik een hele grote hand heb. (of denken in elk geval). Na de flop ga ik dan pas all in, (als het logischer wijs is dat die in mijn voordeel blijft). degene die preflop is meegegaan heeft ook iets goeds, bv AQ of AK, en dit geeft veel voordelen. 1- valt zijn K of Q, dan kijkt hij en strijk je een hele grote pot op en elimineer je iemand. (waarschijnlijk) 2-heeft hij een paartje en valt er geen A of K of Q, dan kijkt hij en win je een grote pot en elimineer je iemand. (waarschijnlijk) vaak verlies je met pech en dat is meestal op de turn of river, maar 3 kansen (flop) heeft hij minder en dus minder kans op dit. 3-met een lager setje of andere grote hand zal hij moeten gokken op 2 kaarten, en dat doe je niet zo vlug als met 5. Daardoor speel je op de man ipv alleen op de kaarten. (denk aan twijfel, onvoorspelbaarheid, waardoor iemand minder goede beslissingen neemt). en je maakt hem veel zwakker door een enorme hap uit zijn stack 4-callt hij met een lager paartje of gok op flush of zo iets win je weer die grote pot. (waarschijnlijk) 5- Als je meteen all in gaat past soms iedereen en win je niks met je AA, en op deze manier voorkom je dat. TIP- je krijgt hier een goed idee van, en is heel gemakkelijk aan te leren door met pot limit pre flop zo veel als kan te raisen. succes!!!! Maar het blijft natuurlijk poker.................
OEPS! I'm your huckleberry... thats JUST my game! five hundred.. must be a......peache of a hand....
Posted on Jul 17th 2007
maar als je de flop laat komen verlies je hem meestal tegen een straat of flush. dat maakt het soms zo moeilijk. sommige handen zijn soms erg moeilijk neer te leggen. toch lukt het me nu... al is dat niet altijd beter. wel win ik eindelijk eens wat en das de bedoeling. :)
marco
83703 Nibs: 1,051
Posted on Nov 1st 2007
als je AA pas op de turn of river verliest, heb je of te maken met iemand die er geen verstand van heeft... freerolls en goedkope tournooitjes... of je hebt zelf pre-flop niet goed gespeeld met je AA... als er gevaarlijke kaarten op tafel liggen, turn en/of river duur weggeven, vooral niet slowplayen... als er een rainbow kaart op de flop ligt, niet te hoog betten, dan ben je ze iig kwijt... zo nog meer mogelijkheden... ligt dus aan de flop hoe je verder moet spelen...
I don't want to get in the money, I want to win the tournament!
Posted on Nov 1st 2007
ow ja mr_prins, gefeliciteerd met je tournooi zegen!
Posted on Nov 4th 2007
A/A nooit altijd in 1 keer all in gaan (Mits iemand anders dat doet). Wel 4 a 5 keer de blind raisen. Laten zien dat je sterk staat!
Posted on Nov 4th 2007
Dat is een goede tip!
Posted on Nov 6th 2007
Dat is een goede tip! Ik kan soms wel wat nuttigs zeggen! :D
Posted on Nov 13th 2007
Toch wel he :D
Posted on Nov 16th 2007
Toch wel he :D haha.. we zijn ook bijna de enige die op het forum zitten... ^^ dan wordt het vanzelf moeilijk
Displaying #1-15 of 29 total posts  1 2  Next Last

header

[close]