nederlands Fanasy challenge

Rate this Topic

Displaying #1-5 of 5 total posts
70520 Nibs: 5,033
Posted on Aug 1st 2008  -  Subject: nederlands Fanasy challenge
Ik was lid van het nederlands pokerteam en kwamen de Fantasy Challenge. Er speelde niemand behalve ik en daarom sllot ik me aan by De DutchSockouts. Ik en 1 ander teamlid hebben ons de eerste 2 weken (vrij makkelijk) in de prijzen gefinished, hoewel er nog een persoon was die een klein beetje speeldde,en het heeft me een mooi centje opgeleverd. Opeens is het niet meer mogelyk omby myn team te komen en we stonden zo laag in de challenge alsof we helemaal niet gespeeld hadden, waaruit ik afleidde dat het team opgeheven moest zyn. Dit is echt balen, de teamleider had aan de actieve leden wel op zijn minst even iets kunnen laten weten! Jammer dat ik nu niet meer in een team zit op dit moment maar ja...
OEPS! I'm your huckleberry... thats JUST my game! five hundred.. must be a......peache of a hand....
96051 Nibs: 964
Posted on Sep 21st 2008  -  Subject: hey
wil je nieuw team opstarten speel namelijk zelf redelijk wat handjes :) greetz live
just beat me and u can beat the rest ;)
83688 Nibs: 2,421
Posted on Nov 20th 2008
echt sucks, heb je al een nieuw team?
up and down the river
92481 Nibs: 1,716
Posted on May 31st 2009
echt sucks, heb je al een nieuw team?  ik heb nog niet echt gelezen wat fantasy challenge inhoud. je join een team en speel op cash tafels en maakt niet uit welke team lide win krijg je ook geld? ik heb een eigen team maar nog geen team lid ik heb gisteren geopend speel nu niet zo vaak op cash tafels. maar heb jij wat aan maniac vip level? want ik moet nog 200 nibs dan zit ik daar al. kan je the 5k vip freeroll joinen?
83688 Nibs: 2,421
Posted on Jun 1st 2009
echt sucks, heb je al een nieuw team?  ik heb nog niet echt gelezen wat fantasy challenge inhoud. je join een team en speel op cash tafels en maakt niet uit welke team lide win krijg je ook geld? ik heb een eigen team maar nog geen team lid ik heb gisteren geopend speel nu niet zo vaak op cash tafels. maar heb jij wat aan maniac vip level? want ik moet nog 200 nibs dan zit ik daar al. kan je the 5k vip freeroll joinen?Hallo, als je je afmeld bij je eigen team (krijgt 100nibs maakt niet uit eigen team of bij een bestaand team)kun je bij ons in het team. Speel elke week en probeer meer fantasycards te halen, zodat we ook meer tournooien en/of geld verdienen. Hoor ik het van je dan stuur ik je een in vitatie Groeten team: DKT Dalfsen  
up and down the river
Displaying #1-5 of 5 total posts

header

[close]