moneybookers veilig?........

Rate this Topic

Displaying #1-12 of 12 total posts
70520 Nibs: 5,033
Posted on Jun 19th 2007  -  Subject: moneybookers veilig?........
ik ben afgelopen week begonnen met moneybookers en had er 400euro op gezet. niemand inclusief mijn vrouw weet iets van mijn moneybookers account. ik wist niet wat ik bij description moest zetten nadat ik inlogde bij Qpoker en dan naar mijn moneybookers account ging dus stelde ik mijn deposit uit. gisteren logde ik in op mijn moneybookers account en al mijn geld was weg naar een raar gmail adres, maar het lampje waar the cursoreen handje word bij SEND MONEY was nog steeds oranje ook al was het al proccesed. na een telefoontje naar UK kreeg ik als reactie dat het niet mogelijk was maar dat ze het naar security door verwees, maar dat een transactie niet meer terug kon. lekker, ik HEB GEEN GELD GESTUURD. en echt niemand heeft mijn gegevens over moneybookers. Heeft er iemand ooit zo iets ook meegemaakt? ik zou dat dan graag van je horen hoe dat verder ging. en ik weet nog steeds niet wat ik nou bij description moet moest zetten. weet iemand van jullie iets meer over iets van dit???
OEPS! I'm your huckleberry... thats JUST my game! five hundred.. must be a......peache of a hand....
79492 Nibs: 1,182
Posted on Jun 26th 2007
ik ben afgelopen week begonnen met moneybookers en had er 400euro op gezet. niemand inclusief mijn vrouw weet iets van mijn moneybookers account. ik wist niet wat ik bij description moest zetten nadat ik inlogde bij Qpoker en dan naar mijn moneybookers account ging dus stelde ik mijn deposit uit. gisteren logde ik in op mijn moneybookers account en al mijn geld was weg naar een raar gmail adres, maar het lampje waar the cursoreen handje word bij SEND MONEY was nog steeds oranje ook al was het al proccesed. na een telefoontje naar UK kreeg ik als reactie dat het niet mogelijk was maar dat ze het naar security door verwees, maar dat een transactie niet meer terug kon. lekker, ik HEB GEEN GELD GESTUURD. en echt niemand heeft mijn gegevens over moneybookers. Heeft er iemand ooit zo iets ook meegemaakt? ik zou dat dan graag van je horen hoe dat verder ging. en ik weet nog steeds niet wat ik nou bij description moet moest zetten. weet iemand van jullie iets meer over iets van dit??? Het kan zijn dat je een transfer nummer moet zetten bij description. Maar dat geven ze aan bij een transactie. Of een account nummer. Bij Paypal is het zo dat je het geld moet over maken en dan bij description je paypal nummer zetten (Dus van Bank naar Paypal) Misschien moet je het maar even op je gemak nalezen. EN ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met moneybookers, volgens mij is het gewoon een veilige site hoor.
It's me, Mystic
83688 Nibs: 2,421
Posted on Dec 23rd 2008
heel appart!
up and down the river
Posted on Dec 24th 2008  -  Subject: nee
nee, mijn balance was 400euro en na 2/3 maanden was het eraf gehaald (waarschijnlijk ddor een pc monteur van Siemens) naar zijn gmail adres. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet terug kon krijgen wat ik ook deed,ze zeiden dat als ik aangifte deed bij de plaatselijke wet ze wel hun medewerking zouden verlenen wat betreft inzage. MAAR Mark de VIP manager las het in de forum en heeft echt hard er achter aan gegaan en het voor elkaar gekregen dat ik 200euro heb terug gekregen. Tof van PI 
OEPS! I'm your huckleberry... thats JUST my game! five hundred.. must be a......peache of a hand....
Posted on Jan 3rd 2009
nee, mijn balance was 400euro en na 2/3 maanden was het eraf gehaald (waarschijnlijk ddor een pc monteur van Siemens) naar zijn gmail adres. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het niet terug kon krijgen wat ik ook deed,ze zeiden dat als ik aangifte deed bij de plaatselijke wet ze wel hun medewerking zouden verlenen wat betreft inzage. MAAR Mark de VIP manager las het in de forum en heeft echt hard er achter aan gegaan en het voor elkaar gekregen dat ik 200euro heb terug gekregen. Tof van PI beter, maar krijg je de andere 200 euro ook terug?
up and down the river
85915 Nibs: 12,268
Posted on Jan 9th 2009  -  Subject: RE: moneybookers veilig?
Ik heb precies hetzelfde als jij meegemaakt. Bij mij ging het alleen (gelukkig maar) niet om mijn hele account, maar om 100euro. Dit is net als bij jouw gebeurd op de dag nadat ik zelf geld op mijn rekening had gestort. In transaction history kon ik wel achterhalen naar welk e-mail adres het is gegaan (onbekend voor mij), maar moneybookers kon ook bij mij het geld niet terug halen. En ik ga altijd heel zorgvuldig met passwords om! Dat hele moneybookers vertrouw ik niet meer... Ik ben overgestapt naar Neteller en dat bevalt me veel beter.
89872 Nibs: 1,713
Posted on Jan 19th 2009
Komt me heel bekend voor.
Living on the edge, playing with your life.
Posted on Feb 15th 2009  -  Subject: niet alleen
Nee de rest heb ik niet meer terug gehad, maar ik sta wel verbaasd dat het jullie ook allemaal is gebeurd, dat zegt toch wel iets ober MB. Ik heb ook een Neteller account aangemaakt en hoor van iedereen dat die wel veilig is.
Posted on Feb 15th 2009  -  Subject: kijk maar eens
ik ben afgelopen week begonnen met moneybookers en had er 400euro op gezet. niemand inclusief mijn vrouw weet iets van mijn moneybookers account. ik wist niet wat ik bij description moest zetten nadat ik inlogde bij Qpoker en dan naar mijn moneybookers account ging dus stelde ik mijn deposit uit. gisteren logde ik in op mijn moneybookers account en al mijn geld was weg naar een raar gmail adres, maar het lampje waar the cursoreen handje word bij SEND MONEY was nog steeds oranje ook al was het al proccesed. na een telefoontje naar UK kreeg ik als reactie dat het niet mogelijk was maar dat ze het naar security door verwees, maar dat een transactie niet meer terug kon. lekker, ik HEB GEEN GELD GESTUURD. en echt niemand heeft mijn gegevens over moneybookers. Heeft er iemand ooit zo iets ook meegemaakt? ik zou dat dan graag van je horen hoe dat verder ging. en ik weet nog steeds niet wat ik nou bij description moet moest zetten. weet iemand van jullie iets meer over iets van dit??? Het kan zijn dat je een transfer nummer moet zetten bij description. Maar dat geven ze aan bij een transactie. Of een account nummer. Bij Paypal is het zo dat je het geld moet over maken en dan bij description je paypal nummer zetten (Dus van Bank naar Paypal) Misschien moet je het maar even op je gemak nalezen. EN ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met moneybookers, volgens mij is het gewoon een veilige site hoor. kijk maar eens naar de verhalen van anderen hierop, dan kan het toch geen veilige site meer zijn.
Posted on Mar 5th 2009
Bedankt voor de info, gebruik mijn moneybookersaccount ook maar niet meer,  heb het niet zo als andere er geld van afhalen! Kan het niet een mailadres van de belasting zijn? Kanspeelbelasting!
up and down the river
100857 Nibs: 767
Posted on May 12th 2009
Ja dat is belachelijk. Heb ook een bm account, maar ben tevens bezig al met een netteller account ook. Zal het ook eens google kijk of het een algemeen probleem, dank je wel voor het posten van dit onderwerp zodat iedereen er rekening mee kan houden en voor zich zelf kan bepalen of hij die risico's wil nemen of niet.   Iedereen succes met spelen!!!
maximize your winnings minimize your lost TAG is the best way to play
100857 Nibs: 767
Posted on May 12th 2009
OH ja, zijn er nog andere alternatieven naast, mb en netteller, ik weet van paypal en click and buy maar ben daar niet zo Fan van|!!!! En hoe kan een pc monteur op je moneybookers account komen dat is wel heel raar!!!!!!!!!
maximize your winnings minimize your lost TAG is the best way to play
Displaying #1-12 of 12 total posts

header

[close]