Home  /  Forums  /  International Talk  /  Dutch  /  Holland Pokerstars zoekt nieuwe leden
Rate this Topic

Holland Pokerstars zoekt nieuwe leden

Topic Started by pokerplayer83 on Jun 15th 2008

Displaying #1-4 of 4 total posts
84618 Nibs: 4,561
Posted on Jun 15th 2008  -  Subject: Holland Pokerstars zoekt nieuwe leden

Ons toch vrij krachtige en vooral gezellig team is uit elkaar gevallen. Twee belangrijke leden zijn, doordat ze ergens anders betere deals konden krijgen, vertrokken uit ons team en hebben het hele PokerInside achter zich gelaten. Nu zitten wij alleen verlegen om een paar goeie spelers. Dus voel je je geroepen en speel je vooral cash-tafels kom dan bij ons team of laat in ieder geval een post achter op onze team pagina. Ons doel is om de top 5 zowieso niet meer te verlaten mr ook echt te kunnen strijden om de eerste plaats.

DUS POKERPEOPLE VAN DE LAGE LANDEN MELD JE BIJ ONS AAN (HOLLAND POKERSTARS) EN HET ZAL JE NIET TEGENVALLEN!

- teamchallenge may: 11th place

- teamchallenge june (1 - 15th): 5th place

- teamchallenge june (16 - 30th): ? jij kunt hier aan bijdragen

If you don't have the nuts in your hand. I hope you have them in your pants!
76936 Nibs: 2,579
Posted on Jun 16th 2008

Voor de komende challenge gaan we voor 1!

Dus, speel je veel RH's, join the team!

70520 Nibs: 3,041
Posted on Aug 1st 2008  -  Subject: team membership

hey jongens,

Ik was by een team gegaan en de eerste 2 weken hebben we in de pryzen gefinished met 2man en een beetje. Toen is het team zomaar opgehouden te bestaan zonder dat de teamleider zijn beste en actievste ledeen niet eens iets heeft laten weten.  Hierdoor weet ik dat ze ook niet serieus waren. Als jullie nog een plaatsje over hebben hoor ik het graag. Je kunt me ook even nazoeken.  met de challenge speel ik nog  meer. Haal ook elke week de leaderboard zowat dus ik hoor het graag.

OEPS! I'm your huckleberry, thats JUST my game! five hundred.. must be a......peache of a hand....
87404 Nibs: 975
Posted on Sep 3rd 2008

Hoi allemaal,

Ik zie dat dit team private is dus hier van lid worden is moeilijk.

jammer

jajatras

Displaying #1-4 of 4 total posts
Server time is: Nov 19th 2008 7:00PM EST

Signup Now for FREE!

header

[close]