baal jij ook van die al inn players op eerste hand

Rate this Topic

Question: de meeste all inn op de eerste hand zijn?

1. de slechste spelers die ik ken
Click Here to Vote
2. beginners
Click Here to Vote
3. mensen met teveel kapsones.
Click Here to Vote

Total Votes: 2

Displaying #1-10 of 10 total posts
93171 Nibs: 116
Posted on Nov 7th 2008
is er iemand die weet hoe je dit tegen kunt gaan?  
Posted on Nov 11th 2008
hoe kun je nou zien dat iemand aan het bluffen is want vaak wort ik er toch wel uit gebluft  
83688 Nibs: 2,421
Posted on Nov 14th 2008  -  Subject: Allin als er nog niet eens gedeeld is
Dit wordt veel gedaan met rebuys toenooien. De meeste hebben al een aardige bankroll gemaakt of veel geld op hun account gezet  Deze mensen proberen ook zo snel mogelijk een grote stapel fiches op te bouwen. Maar dit kan ze uiteindelijk wel heel duur te komen te staan. Let niet te veel op deze bluffers. Speel gewoon je eigen spel dan kom je vanzelf wel aan de finale tafel. Veel succes   MrRiver331
up and down the river
Posted on Nov 26th 2008  -  Subject: mrriver331
Dit wordt veel gedaan met rebuys toenooien. De meeste hebben al een aardige bankroll gemaakt of veel geld op hun account gezet  Deze mensen proberen ook zo snel mogelijk een grote stapel fiches op te bouwen. Maar dit kan ze uiteindelijk wel heel duur te komen te staan. Let niet te veel op deze bluffers. Speel gewoon je eigen spel dan kom je vanzelf wel aan de finale tafel. Veel succes   MrRiver331bedankt voor het advies maar ik zie het ook veel met de freerols gebeuren en als je toch een keer calt dan verlies je te vaak op de river. hoe kun je daar dan het beste mee om gaan?  
83688 Nibs: 2,421
Posted on Nov 27th 2008
Dit wordt veel gedaan met rebuys toenooien. De meeste hebben al een aardige bankroll gemaakt of veel geld op hun account gezet  Deze mensen proberen ook zo snel mogelijk een grote stapel fiches op te bouwen. Maar dit kan ze uiteindelijk wel heel duur te komen te staan. Let niet te veel op deze bluffers. Speel gewoon je eigen spel dan kom je vanzelf wel aan de finale tafel. Veel succes   MrRiver331bedankt voor het advies maar ik zie het ook veel met de freerols gebeuren en als je toch een keer calt dan verlies je te vaak op de river. hoe kun je daar dan het beste mee om gaan?  Laat die rivercard , pak je gewoon een andere keer ! Je wilt wel in het spel blijven als en als het ff kan 1ste worden! groeten,   MrRiver331
up and down the river
92481 Nibs: 1,716
Posted on Jun 1st 2009
  vaak verlies je met AK AA KK in de eerste hand dat heb ik zo vaak tegen een suited connected 78 27 all dat soort handen die gasten callen vaak met zulke handen of 10K 10A maken ze een straight of een set heel vaak op the river het val bijna altijd op het river maar je kan er niks aan doen zoals die ene gast zei je moet gewoon je spel spelen. dan kom je er wel ben paar keer in the cash gevallen bij mtt 2k
112406 Nibs: 220
Posted on Jun 28th 2009
Is wel chill, snel een grote groep spelers eruit.
People always told me, be carefull what you do!
122624 Nibs: 357
Posted on Jan 6th 2010
nja hoe meer mensen all in gaan int begin hoe beter :) ik speel altijd rustig en heel afwachtend en zo komt ge uiteindelijk altijd wel hoog terecht :) 
Koenz
93011 Nibs: 3,062
Posted on Jan 14th 2010
met teveel kapsones
124674 Nibs: 617
Posted on Feb 24th 2010  -  Subject: Begin er zelf vooral niet aan...
Heren, Zolang je zelfje eigen spel blijft spelen, kan je die beginners met kapsonens gewoon blijven negeren. Vroeg of laat speel je ze er toch wel uit?! Afwachten, kijken wat ze doen en dan toeslaan op de momenten dat je niet meer kan verliezen...Dwazen hou je altijd...Erik
Don't mess with the dutch cowboy
Displaying #1-10 of 10 total posts

header

[close]