PokerInside is a network of over 90,000 poker players with paid poker sponsorships, weekly poker payback and new fantasy poker!
|
Rate this Topic Au, soms hebben bluffers echt een goede kaart!Topic Started by hestabo on Mar 9th 2007
Posted on Mar 9th 2007 - Subject: Au, soms hebben bluffers echt een goede kaart!
Net al snel na het begin van een tournooi uit het tournooi geknikkerd, terwijl het toch zo goed begon! Bij de eerste hand AA; bij de tweede hand VV en bij de derde hand A V. Alle drie keren meegegaan met de all in met tenminste twee spelers mee! Resultaat 10000 chips Wow!! Dan komt er een vervelend mannetje aan de tafel, die ook al een redelijk tot zeer hoge stake heeft. Hij blijft all in gaan en laat vervolgens belachelijke kaarten zien (2 8, 37 enz). Meestal krijgt hij nieman mee en als dan toch is hij de gelukkige! Zijn kaarten vallen steeds! Gelukkig heb ik steeds gefold, todat: KV! Het vervelend mannetje gaat niet all in! Zet wel hoog in. Het spel verloopt gunstig voor mij en al snel heb ik een straat. Na de river gaat het vervelend mannetje all in! Hij kan alleen winnen als hij een full house heeft! (een flush is uitgesloten!). Hij moet dan begonnen zijn met 9 10! Maar waarom ging hij dan nu niet all in?? Ik waag het erop. Helaas hij heeft inderdaqad full house!! Geen injectie voor mijn bankroll vandaag.
Posted on Mar 10th 2007
Blijkbaar had onze bluffer toch een systeem van spelen, bij slechte kaarten all in om de inzet zo hoog te houden dat de anderen afgeschrikt zijn, bij goeie kaarten toch wat minder hoog inzetten zodat hij toch wat volk meekreeg.
Altijd goed opletten is dus de boodschap...
allure
Posted on Jul 30th 2008 - Subject: bluffer
tja als hij ook een grote stack heeft en dit elke keer doet zou ik wachten tot ik een goede hand heb (bv KQ)hem raisen en all in gaan preflop. you have to pay to play. waarschijnlijk fold hij zijn hand en zoniet dan zijn de kansen/odds in jou voordeel en win je meer wel dan niet (uitzonderingen daar gelaten) maar he, dat is poker! en 9 10 is ook niet bepaald een monster.... Ik bedoel, met de odds in je voordeel tegen zo'n stack is het fijn om een all in te winnen.
OEPS! I'm your huckleberry, thats JUST my game!
five hundred.. must be a......peache of a hand....
Posted 2 weeks, 2 days ago
Ik probeer altijd zo min mogelijk naar andere te kijken en dan bedoel ik de steack die ze opgebouwt hebben, want het gras is bij de buurman toch altijd groener. Probeer daarom als je wat hebt deze hand dan zo effectief mogelijk te spelen.
groeten,
MrRiver331
up and down the river
|
|
Server time is: Dec 4th 2008 3:24PM EST
|
|
header[close]
|
||